Friday 17 November 2017

Crude Olje Day Trading Strategi


Råoljehandel Råolje er et naturlig forekommende petroleumsprodukt som ofte brukes i energiproduksjon og produksjon. Det er vanligvis kjøpt med den hensikt å bli raffinert til hverdagsbruk som diesel, bensin, fyringsolje, jetbrennstoff, plast, kosmetikk, medisiner og gjødsel. Som sådan har prisen en dramatisk innvirkning på verdensøkonomien. Det handles i høye volumer over hele verden. Lær å handel med oljebrev, webbøker og 1: 1 trening på markeder Oljeprisen er en kritisk global økonomisk faktor, noe som betyr at handel påvirkes av politiske og kommersielle bekymringer. Generelt har høyere oljepriser en tendens til å undergrave økonomisk vekst, da dette øker reise - og fraktkostnadene, noe som øker inflasjonstrykket. Hvis oljeprisen forblir høy over en lang periode, påvirkes også kostnadene for nedstrøms produkter som plast og gjødsel. De beste oljemeglerhandelsplatformene Hva dette betyr, fra handelsdrivende synspunkt, er at når oljeprisen er høy og har vært høy i en stund, tar oljeprodusentene tiltak for å redusere prisen. Grupper som Organisasjonen for Petroleums Eksporterende Land eller OPEC er enige om å redusere produksjonen, og importørene reduserer kjøpene. Så en handelsmann må se på tider når en høy oljepris treffer motstand, og les nyhetene nøye for å se når det skal gå kort. Men å ha en lav oljepris i en lengre periode er heller ikke en utvetydig positiv faktor for verdensøkonomien. Når oljeprisen forblir lav for lenge, kan selskapene som utforsker og driller etter olje ikke øke hovedstaden de trenger for å finne og produsere nok av det. Fordi en tilstrekkelig oljeforsyning er avgjørende for den økonomiske tryggheten til oss alle, er det avgjørende at disse selskapene kan fortsette sitt arbeid. Så, hva som skjer, når prisen forblir lav i lang tid, er det at importørene øker kjøpene, og grupper som OPEC reduserer produksjonen de ikke bryr seg å selge til lave priser uansett. Igjen, den næringsdrivende må se etter disse øyeblikkene av støtte gulvet, og handle tilsvarende. Men det er andre hendelser som må iakttas når man handler olje. Geopolitisk usikkerhet har nesten alltid en direkte effekt på prisen på varen. Krig, eller trusselen om konflikt, vil presse prisen på olje opp. På samme måte, hvis det er politisk ustabilitet som påvirker en viktig oljeprodusent, og det skjer mye, så mange som utviklingsland kan valg eller andre politiske endringer i disse landene også presse prisen opp. Trader må også være klar over den destabiliserende effekten som skiferoljeproduksjonen i USA har hatt på den globale oljeprisen. Bransjen forsøker fortsatt å tilpasse seg de store endringene som denne trenden legger på. Hvordan handler oljen faktisk om råolje futures er standardiserte, børshandlede kontrakter der kontraktskjøperen godtar å motta fra selger en bestemt mengde råolje (f. eks. 1000 fat) til en forutbestemt pris på en fremtidig leveringsdato . Forex-plattformer gir deg nå muligheter for handel med olje futures, uten å faktisk måtte handle futures seg selv, og dermed unngå nødvendigheten av å til slutt ta levering av oljen som er en sammenheng med futures trading. I tråd med verdens standard finnes det to store klassifiseringer av råolje, og ulike plattformer handler hver. USAs olje er referert til som West Texas Intermediate (WTI), og britisk olje. kalt Brent Blend olje. WTI betraktes som lys med lavt svovelinnhold, brukes vanligvis i USA. Lysdensiteten kombinert med mindre urenheter gjør WTI-olje til en søt råolje, noe som betyr at den har lav tetthet, og er mer økonomisk å finjustere og transportere. Typisk for å demonstrere sin verdi, handler det høyere på en dollar eller to til Brent. Brent-blandingen, men ikke så lett som WTI, er en søt råolje og inneholder omtrent 0,37 svovel. Forebygges i Nordvest-Europa, brukes den til produksjon av bensin og middels destillat. Det er mulig å handle begge disse råoljene på ulike forexplattformer. Handel med råolje på forexplattformen kan være noe forskjellig fra handel med andre varer. Enkelte plattformer handler bare CFDs i olje, og så handler du kontrakten som du ville et valutapar. Olje er generelt handlet mot dollaren, da olje futures kontrakter er alltid priset i dollar. På Forex-plattformen finner du et handelspar som OILUSD eller noen ganger CLDUSD. Du kan gå lang eller kort på dette paret, akkurat som du ville andre par. Hva gjør handel med råolje noe annerledes enn andre par er at markedet er begrenset av tid på noen plattformer. Oljehandelstidene er begrenset til mellom klokken 02.00 og 21.00 London på noen plattformer, da disse plattformene gir tilgang til bestemte buyer-kontrakter og ikke til CFDer. Tilsvarende bruker noen plattformer kontrakter for olje som har utløpsdatoer, og næringsdrivende bør være oppmerksom på at de holder for lenge, vil føre til at de blir rullet over til den nye kontraktsprisen. For eksempel, ved utløpstid 12:00 GMT var den gamle kontraktens sluttkurs US35,50 per fat og den nye kontraktsprisen handler på US40.50. Ved utløpet vil avtalen bli stengt automatisk på US35.50. Eventuell fortjeneste eller tap vil bli reflektert i marginalen og dermed i fribalansen. Du må gi spesiell instruksjon til forhandleren, så forhandleren vil åpne en ny avtale til en pris på 40,50 (prisen på den nye kontrakten klokken 12:00 GMT), og plassere et beløp som er lik den gjenværende marginen på den gamle avtale, med mindre du gir andre instruksjoner. Så det er svært viktig når du handler olje på forexplattformen, for å være oppmerksom på eventuelle restriksjoner eller tidsbegrensninger som kan gjelde. Men klart, muligheten til å få så lett tilgang til dette fantastisk flytende og raske verdensmarkedet, er en fantastisk mulighet for handelsfolk. Strategier for crude futures er en A-klassifisert BBB-logo BBB (Bedre Business Bureau) Copyright-kopi Zacks Investment Research At Sentrum av alt vi gjør er et sterkt engasjement for selvstendig forskning og deling av lønnsomme funn med investorer. Dette engasjementet til å gi investorer en handelsfordel førte til etableringen av vårt velprøvde Zacks Rank aksjeklassesystem. Siden 1986 har den nesten tredoblet SampP 500 med en gjennomsnittlig gevinst på 26 per år. Disse avkastningene dekker en periode fra 1986-2011 og ble undersøkt og attestert av Baker Tilly, et uavhengig regnskapsfirma. Besøk ytelse for informasjon om resultatene som vises ovenfor. NYSE - og AMEX-data er forsinket i minst 20 minutter. NASDAQ-data er minst 15 minutter forsinket. Dagens handel med råolje Futures Day Trading Commodities med råolje Futures Crude Oil Futures volatilitet gir en annen markeds personlighet enn aksjeindeks futures. Her er noen av tingene du trenger å vite om dagens handel med råolje futures: Råolje er et av MINE favoritt futures markedet for dagshandel. Før jeg dykker inn og deler med deg hvordan volatiliteten i råolje passer til min risikotoleranse for dagshandel og gir et par diagrameksempler, bør vi gjennomgå noen av spesifikasjonene til Crude Oil Futures. Råolje Futures har månedlig utløp. Så hver måned handler vi en annen kontraktsmåned, så man må vite når er den første varselsdagen og siste handelsdag for råolje futures for å alltid sørge for at vi handler den riktige måneden med mest likviditet og unngår sjanse for komme inn i leveringssituasjonen. Neste er kontraktstørrelsen. Råolje futures er basert på 1000 fat. For å være ærlig fra et dagsperspektivperspektiv er alt jeg bryr meg at hver tick eller 1 cent svingning er 10 mot meg eller i min favør per kontrakt. Det betyr at et trekk fra 92,94 til 92,74 200. En annen faktor er handelstid. På den tiden deler jeg tankene mine med deg 8. april 2013, handler råolje futures på CME Globex-plattformen og handler fra klokken 17.00 til neste dag klokka 16.00 CDT. Det er 23 av rett trading timer. Jeg absolutt ikke anbefale dag handel dette markedet 23 timer. men det er godt å vite handelstidene. Volum i råolje futures er ganske bra å handle etter min mening. Gjennomsnittlig rundt 300.000 kontrakter per dag. En siste pekepunkt for å komme i gang er Energi Informasjonsadministrasjonsrapport (EIA) som normalt kommer ut onsdag kl. 9:30 CDT (på korte uker, helligdager etc., vil denne rapporten bli presset til torsdag klokka 10.00 CDT). Jeg forteller kundene mine at denne rapporten er altfor volatil og jeg liker å være ute 5 minutter før og ikke fortsette å handle i 5 minutter før rapporten kommer ut. Rapporten av seg selv fortjener en skriving, men kortfattet gir rapporten informasjon om hvordan lagerbeholderen vår (supplydemand) og markedet vil bevege seg basert på tallene mot det som var forventet. Igjen som en daghandler, er din viktigste jobb å vite om denne rapporten, når den kommer ut og etter min mening forblir ute av markedet i løpet av denne tiden. cannontradingtools2012-futures-calendar Hva gjør råolje futures attraktivt for meg når det gjelder daghandel er det faktum at frykt og grådighet er intensivert i dette markedet. Det skaper et grunnlag for pigger, selger offs og mange ganger en flyktig, tosidig type handelsklasse. Jeg har også sett store trekk skje i råolje futures veldig raskt. Sammenlign det med markeder som mini SP 500 futures eller T Bonds futures, og du vil se høyere volatilitet i gjennomsnitt. Kanskje det er mangelen på tålmodighet jeg har bemerket om meg selv til tider som tiltrekker meg til dette markedet, men jeg liker det faktum at dagen min handler i råolje ikke varer lenge. Jeg får enten stoppet ut eller treffer mitt overskuddsmål, vanligvis innen 2-8 minutter. Noen ganger raskere enn det. Dette kan ikke være en passform for alle, og det er så mange måter å gjøre i dag futures (gjenstand for en hel bok.), Så man trenger først å forstå seg selv med hensyn til handel, deres tidsplan, risikokapital, nivå av disiplin etc. før du prøver å velge hvilke markeder å handle. Å være på vestkysten, liker jeg tiden fra kl. 06.00 til 10.00 (Pacific Time) for dag-trading dette markedet. Jeg tror det vanligvis gir nok trekk, det er tider med det mest aktive volumet. Hvis du er en utenlandsk næringsdrivende, kanskje europeisk tidssone, vil du kanskje se på Nordsjø-råoljen, som handler på ICE med godt volum og MEGET tiltak under den europeiske økten. Det jeg personlig ser etter når dag handel råolje futures er utmattelse i å kjøpe salg og ekstreme overkjøpte oversold forhold. Jeg ser etter det vi kaller counter trend flytte. Jeg må advare deg på forhånd, at hvis du ikke er disiplinert nok til å sette stopper på hver handel, kan du bli skadet ganske dårlig som noen ganger er det ikke mulig å skifte telleren jeg ser etter, og markedet kan gjøre et nytt stort ben mot meg. Jeg liker å bruke en indikator som ligner på RSI, og jeg vil normalt bruke enten volumdiagrammer eller strekkdiagrammer. Jeg liker volumdiagrammer bedre for kortsiktig daghandel fordi jeg føler at når markedet beveger seg raskt, får du et bedre visuelt bilde ved hjelp av volumdiagrammer som venter på et 3-minutters diagram for å fullføre for eksempel. Også hvis markedet er quotedadquot, lavt volum og ikke mye bevegelse, kan du få falske signaler på tidsplanene bare fordi tiden har gått og barene er ferdige. Alle emnene over og under fortjener ytterligere gjennomgang, men i denne første artikkelen liker jeg bare å gi deg grunnleggende oversikt og kanskje åpne tankene dine for dette markedet som en som du muligens kan bytte daglig. Jeg liker å sette opp min fremtidige handelsplattform med automatisert mål og fortjeneste som skal sendes til markedet så snart jeg går inn i min handel. Vi har mer enn noen få gratis handelsplattformer som vil oppnå det. Nedenfor er et eksempel på en god dag trading satt opp fra 8. april 2013. Jeg brukte 18 ticks range bar diagram: Det jeg lette etter er en utmattelse i å selge, la den siterte barquot bytte til grønt. Jeg lette også etter REL-studien for å gå under 15 og krysse deretter tilbake over 15. Da det skjedde, fikk jeg signalet mitt i form av den grønne trekant. Det for meg utløste et kjøp rett rundt 92.61. I mine innstillinger liker jeg å ha 21 ticks fortjeneste mål og 27 ticks stopper tap. I dette eksemplet var jeg i stand til å ta mitt profittmål. Hvis du liker denne nyhetsbrevet, vennligst del RISKOPPLYSNING: Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikative for fremtidige resultater. Risikoen for tap i futures trading kan være betydelig, nøye vurdere de inneboende risikoene for en slik investering i lys av din økonomiske tilstand. Nedenfor er et eksempel på en mislykket dagshandel opprettet fra 8. april 2013 Svært lignende satt opp til den ene over, bortsett fra denne gangen, ble det ikke skjedd på telleren, og jeg ble stoppet ganske nær dagens lavt) -: RISIKO OPPLYSNING: Tidligere resultater er ikke nødvendigvis indikative for fremtidige resultater. Risikoen for tap i futures trading kan være betydelig, nøye vurdere de inneboende risikoene for en slik investering i lys av din økonomiske tilstand. Hvis du liker en gratis prøveversjon av kartleggingsprogramvaren og studiene som brukes i eksemplene jeg delte, kan du besøke: cannontradingtoolsintraday-futures-trading-signaler For å oppsummere håper jeg kunne dele med deg: 1. Råolje som et annet mulig marked å se på for dagskurs. 2. Beskriv kort noen av kontraktene specsbehavior som relatert til dag handel. 3. Berør kort bruk av counter trend trender i dag trading råolje futures Vær oppmerksom på at informasjonen i dette brevet er beregnet for kunder, potensielle kunder og publikum som har en grunnleggende forståelse, kjennskap og interesse i futures markeder . Materiellet i dette brevet er kun av oppfatning og garanterer ingen fortjeneste. Dette er risikable markeder, og bare risikokapital skal brukes. Tidligere forestillinger er ikke nødvendigvis en indikasjon på fremtidige resultater. Dette er ikke en oppfordring til å kjøpe eller selge, men en nåværende markedsvisning fra Cannon Trading Inc. Enhver faktaerklæring som er indeholdt er hentet fra kilder som antas å være pålitelige, men er ikke garantert med hensyn til nøyaktighet, og de påstår heller ikke å være komplett. Ingen ansvar er antatt med hensyn til noen slik uttalelse eller med hensyn til ethvert uttrykk for mening som finnes heri. Lesere oppfordres til å utøve sin egen dom i handel Daghandel kan være ekstremt risikabelt Daghandel generelt er ikke egnet for noen med begrensede ressurser og begrensede investeringer eller handelserfaring og lav risiko toleranse. Du bør være forberedt på å miste alle de midlene du bruker til dagshandel. Og enda viktigere, bør du ikke finansiere dag handelsaktiviteter med midler som kreves for å møte dine levekostnader eller endre levestandard. Du bør være skeptisk til annonser eller andre utsagn som legger vekt på potensialet for store overskudd i dagshandelen. Dagshandel kan også føre til store og umiddelbare økonomiske tap. Daghandel vil generere betydelige provisjoner, selv om prisen per handel er lav. Daghandel innebærer aggressiv handel, og du betaler provisjon på hver handel. De totale daglige provisjonene du betaler på dine handler, vil øke dine tap eller redusere inntektene dine betydelig. Dagshandel på margin kan resultere i tap utover den opprinnelige investeringen. Trading har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i markedene. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Merk om stopper: PLASSERING AV BEGRENSET ORDERS AV DIG ELLER DIN HANDELSADVISOR, SOM EN LSQUOLOSTOP-LOSSrsquorsquo ELLER LsquolsquoSTOP-LIMITrsquorsquo ORDER, INGEN NØDVENDIG BEGRÆNSELER DIN TAP TIL TILGJENGTE BELØP, DER MARKEDSBETINGELSER KAN GJØRE DET UANSETT FOR Å UTFØRE SÅDANNE BESTEMMELSER . Cannon Trading OverviewDay trading strategi tjener overskudd på råolje futures Abonner på vår morgen nyhetsbrev. Klikk her I morges fullførte vi morgenprøven vår i Live Trade Room klokken 8:00 EST, og vi identifiserte en slurk, men likevel bullish markedspersonlighet på råolje futures. Vår opprinnelige plan var å kjøpe pullbacks ved hjelp av vårt bølgemønster for å bli lang med den langsiktige trenden som var høyere, men det var ikke lenge siden fordi vi så etter vår første handel lenge, fant vi noen store ledetråder som fortalte oss hopp over den lange handel og vent på mer informasjon. I denne videoen vil vi se gjennom hva vi brukte til å tjene profitthandel på råolje i morges i vårt Live Trade Room. Crude Oil Anchor Chart Det første vi så i morges var en slurkaktig, men likevel bullish markedspersonlighet på Crude Oil. Vi brukte et litt tregere ankerdiagram for å finne den kortsiktige trenden som var høyere, så vi definerte dagens handelsplan for råolje og begynte å lete etter dagens første handel. Crude Oil Entry Chart Vi fikk nye høye priser i råolje like før åpningsklokken klokken 9:00 EST, så vi begynte å se etter en kjøpsmulighet ved hjelp av Wave Pattern. Da prisen kom nærmere vår oppføring, begynte vi å se over våre oppføringsregler, og vi la merke til at det var en stor rød flåte. Vi bestemte oss for å fjerne vår ventende rekkefølge for å komme lenge etter å ha sett skyen på kartet vårt, ikke på linje med våre oppføringsregler. Den beste beslutningen vi gjorde hele morgenen var å unngå den lange handel. og da vi så nye nedre nedganger, var vi i stand til å selge tilbaketrekninger på vei til nye nedturer hele morgenen. Hele morgenen hvis du bare ventet på Wave Patterns å utløse oppføringen du gjorde en drap på denne enkle dagen trading strategi. Ønsker å se meg trade LIVE Har du sett Automated Trading Strategy Bli med i Premier Live-handelskammeret som et avansert medlem Vår Live Trade-rom er åpen for PRØVLE MEDLEMMER. 2013 Medlemmer Summit amp Trading Seminar Hvis du er nybegynner på opsjonshandel, vil jeg anbefale deg å kontakte Mr. Aubrey Baldwin på aubreybaldwin8gmail for bedre forståelse fordi hans strategier virkelig hjalp meg, jeg tror aldri jeg kunne gjøre det igjen, til et punkt at alt håp var tapt, men han støttet meg. nå har jeg trukket mine penger som ble bundet av megleren. Jeg gjør selv imponerende gevinster med sin lønnsomme strategi. Han er ekte og ærlig. gjenopprette pengene dine hvis du har blitt svindlet. Siste artikler av EconMatters Vi diskuterer Politikk, Markeder (nemlig økonomi) Økonomi og Gjeld i denne videoen. Flere tegn er alle belastet. Ved EconMatters Vi diskuterer Politikk, Markeder (nemlig økonomi) Økonomi og Gjeld i denne videoen. Flere tegn er alle belastet. Ved EconMatters Vi diskuterer den siste markedsbevegelsen i aksjer, hva er årsakene og fremtidige forandringer gitt størrelsen på mo. Ved EconMatters Vi diskuterer den siste markedsbevegelsen i aksjer, hva er årsakene og fremtidige forandringer gitt størrelsen på mo.

No comments:

Post a Comment