Friday 6 October 2017

A1 Aksjeopsjoner


1 Alternativ: Daglig aksjeopsjon Handelslogg og opsjon Utdanning Daglig opsjon Handel Kommentar 24. februar Skrevet 9:00 ET - I morges kommer markedet til å gi tilbake gevinsten fra denne uken. SP 500 er nede 11 poeng før den åpne. Det er ikke noen nyheter om natten for å rettferdiggjøre flyttingen. Weve flyttet stoppet opp til SPY 235 på en avsluttende basis. La dagen utfolde seg og ta fortjeneste hvis vi lukker under det nivået. Bullish spekulanter har stablet inn i denne samlingen, og de vil bli spylt ut denne morgenen. Den første bølgen av salg bør kjøre kurset om noen timer. Vi vil også se noe overskudd, men Im8230Get øverste aksjer daglig. Vi lager daglig lagervalg for å få deg mest mulig penger på kortest mulig tid. Vi er forpliktet til å plukke de beste aksjene som er klare til å gå videre, samtidig som vi gir den beste kundeservice mulig. Vår suksess viser at vi er nummer én på ditt investeringsbehov. Vi undersøker tusenvis av de beste aksjene Vi undersøker toppsaksjer daglig for å finne de som er klare til å fremme og få gevinster for deg. Vi legger deretter inn dem på vårt nettsted hver natt. De er enkle å følge og forstå. Du får en kjøpesum, stopper pris og en salgspris. Vi vil også fortelle deg hvorfor vi liker og plukket aksjen. Vi kjøper aldri plukker for våre kunder Dette er kjent som quotPump And Dumpquot, og vi vil ikke gjøre dette til våre kunder Vi kjøper aksjene samtidig som våre kunder gjør, etter våre egne aksjemarkedsprognoser. Vi er ikke betalt for å foreslå våre valg. Vi vil Ikke godta betaling fra firmaer eller markedsføringsfirmaer for å foreslå lager til våre kunder. Vi markedsfører ikke aksjer. Vi lister bare plukker som har oppfylt kriteriene våre, og er sikker på å fremme for optimale gevinster uten risiko. Lett å følge og forstå Vi legger inn våre beste handelslagre på vårt nettsted hver natt og instruerer deg om hvilke aksjer som skal kjøpes, inngangspris, stopper tap, utgangspris og hvorfor vi har valgt det daglige aksjemarkedet. Alt du trenger vil bli oppført i et enkelt å følge format. Vi tar gjetningen ut av Investering og aksjeplukking. Vi legger også inn historikken til fortid, slik at du kan se. For mer informasjon om lageranalyse, sjekk ut våre aksjehandels tips og lager terminologi sider. Din aksjehandel vil aldri bli enklere. Ingen forpliktelse, og du kan kansellere når som helst Vi holder deg ikke til en års kontrakt Vi regner med måneden slik at du kan teste ut vårt børs rådgivning uten varsel. Du betaler vår lave avgift månedlig og kan avbryte når som helst ved å sende en e-post. Vår ærlige historie for alle våre valg sier alt vår historie side, som vil liste våre valg for de siste elleve årene, viser alle valgene vi har gjort. Vi skjuler ingenting i vår historie. Vi viser vinnerne sammen med taperne. Vi gir deg også gratisrådgivning sammen med våre aksjeanalyser av de beste aksjene å investere i. STORLEGGENDE STIKKER LEID VEKLIG GJENNOMGJER Lagerstyrt gevinster for uken, med Dow Jones Industrial Average, som gir den beste avkastningen mens den lille - cap Russell 2000 Index forsinket. Standard amp Poors 500 Index utvidet sin rekordstripe uten en daglig endring av pluss eller minus 1. Men CBOE-volatilitetsindeksen for intradag-volatilitet, kjent som VIX, krysset oppover, likesom streken av nysgjerrig lavt daglige prisgulv forble intakt. STORE ØKONOMISKE DATA Amerikanske økonomiske data utgitt i løpet av uken var generelt sterke. Kjernedetalget økte 0,6 i januar, og kjernekursindeksen økte 0,3 i løpet av måneden, mens avlesningene på forretningsmessige følelser fra National Federation of Independent Business og New York Federal Reserve var sterke i januar og begynnelsen av februar. Fed Chair Janet Yellens kongressens vitnesbyrd på tirsdag og onsdag ble generelt tolket som hawkish, og økte oddsen for en renteøkning på et Fed-politimøte før juni. T. Rowe Price Chief amerikansk økonom Alan Levenson mener imidlertid at Fed vil holde seg på sin neste renteøkning til junismøtet, og styrke sin fremadrettede veiledning om en juni-renteøkning i mellomtiden. De økende forventningene til Fed å flytte prisene høyere før snarere enn senere økte finanssektoren til solid avkastning, ledet av banker som ville ha mest nytte av høyere rentemarginer, ettersom kortsiktige rentene økte. Sterk ytelse fra bioteknologi og farmasøytiske aksjer kjørte gevinster for helsevesenet. T. Rowe Prishandlere bemerket at faktorene bak flyttingen i bioteknologi og legemidler, som har vesentlig forsinket det brede markedet de siste månedene, var mindre tydelige. BONDS: TREASURY YIELDS LITT CHANGED AF FRIDAY RALLY US Treasury-utbyttet avsluttet uken litt forandret da en fredag ​​rally kjørte gir lavere, motsetningsavkastning øker tidligere i uken. (Obligasjonspriser og avkastninger beveger seg i motsatt retning.) Bedriftsobligasjoner med investeringsgrad har nytte av et håndterbart nivå på ny utstedelse og aksjemarkedsstyrke, selv om T. Rowe Price-obligasjonshandlere bemerket at investorer syntes å være villige til å legge til risikofylte beholdninger på annenhåndsmarkedet . Høyrenteobligasjoner genererte også gevinster da investorer fortsatte å flytte penger inn i aktivaklassen på jakt etter avkastning. Kommunale obligasjoner falt til tross for en relativt lett ny utstedelseskalender. Avkastningen på 10-årig referanse kommunal gjeld økte til sitt høyeste nivå i 2017. Imidlertid forbedret det kommunale markedet mot slutten av uken når Treasuries rallied. BEST STOCK OPTIONS og NIFTY OPTIONS TIPS av INDIAN STOCK MARKETS fra de mest tusted GURUS. Sitat Sir, denne uken gjorde jeg 11290- med samtalene dine. En samtale ble savnet på grunn av min forsinkelse. det ville hv vært mer ellers. Jeg føler nå, jeg er velsignet her og fremover med noen godbiter av Gud som jeg hadde gått i langvarig opprør etter å ha forlatt jobben min og karriere. Egentlig finner jeg ingen ord, men det minste jeg kan gjøre er å si takk fra dybden av hjertet mitt og ønsk deg familie et godt liv. jubel. Sitat Slike e-postmeldinger får meg til å føle seg Spesiell og mer Ansvarlig som jeg kan gjøre en liten positiv innvirkning på livet til mitt Sokhi-team Familiemedlemmer :-) Det inspirerer meg til å jobbe hardere og fokusere mer på min forskning :-) Jeg håper du også husk denne WhatsApp Chat som jeg hadde med en SOKHI TEAM Trader, noen dager tilbake Mr. Alagappan fra Bangalore har vært vårt livstidsmedlem siden desember 2015 gt Klikk her for å få vite sin handelsopplevelse med SOKHI TEAM Nå ønsker jeg å hjelpe deg personlig å lage et gjennombrudd i 2017, fortsetter jeg å dele Free Trading Investing Inside Candle Trades Ideer på telegram med 1 500 forhandlere - vi har mange muligheter i kommende uke, men dette vil bli gitt bare på TELEGRAM APP Nei Hjelp til å installere - Klikk her Abonner her nå gt telegram. meteamsokhi Vi har nå 1.550 Traders her Se hva du savnet. Recall Real Case Studies her gt w han vil C hanpreet ønsker å h elp T raders B rokers rolle i Intraday Trading M ost Kraftig Intraday Strategi Jeg er Leve min DREAM P romise Holde deg en Trader eller en Gambler TIme, Place og Penger frihet til å forandre livet til alle handelsfolk i India INVITER DU til å bli med i vårt SOKHI TEAM fra denne serien for å handle under vår veiledning. . Du kan nå foreta betalingen Online via kredittkort debetkort Online Banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Rs 15 000 i 6 måneder - ( Klikk her - for å foreta betalingen via betalingskort eller banktjenester) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 38 000 for levetid (engangsbetaling ingen fornyelse) - ( Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort eller bankkort) Jeg ser denne filmen 3939 Freaky Ali 3939 noen uker tilbake Filmen er en inspirerende, historien dreier seg om en fattig mann som sporer sin reise fra å være ingen til å være mesteren av golf. Det minner meg om mye av livet, da jeg var bare 22 år gammel og endte opp i 2 lakhs gjeld på grunn av mangel på kunnskap og grådighet i handel :-( Jeg har som mål å pensjonere i en alder av 40, bare noen dager tilbake Jeg feiret ved 33rd fødselsdag og jeg er på randen for å oppnå fullstendig økonomisk frihet i løpet av de neste årene mye før 40 :-) For tiden bygger jeg mitt nye hus i Saltlake City, Kolkata I de siste få handlende fra hele India har de blitt med i vår SOKHI TEAM, jeg personlig velkommen Philip. T.Koshy, V. KOTEESWARA RAO, Mandar Sudhakar Varadkar, NARESH KUMAR, E Purushotham Rao, Nagappan V, Balaji L, Nitin Narhari Patil, Ranganathan, Kuldeep singh, Ravi Kishore, Rama Kanagala, Prathap Chockalingam, Arun Babasaheb Patil, Murugendra V Umachagimath, Binoy Kumar Roy, Ravita Rani Bansal, JAYASREE A, pradeep, Bhupesh Saran, pradeep narain arora, subhash palve, Anand Shah og Ranjith Siridhar til vårt SOKHI TEAM of Real Traders :-) For tiden Vi har 1 handel åpen og vi skal oppdatere deg så snart vi bestiller ou r Fortjeneste :-) Merk. Vi er ikke MAGICIAN, men vi har unik handelsteknikk 3939PCSC3939 for å vite mer klikk her Jeg inviterer deg også til å bli med i vårt SOKHI TEAM fra denne serien for å handle under vår veiledningskonto. Du kan nå foreta betalingen Online, men kredittkort debetkort Online banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 15 000 i 6 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Rs 38.000 for levetid (engangsbetaling ingen fornyelse) - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Beklager å forstyrre deg på denne tiden av dagen. Jeg må dele med deg noe som er nær hjertet mitt. I dag bygger jeg drømmehuset mitt på Saltlake City, Kolkata. Jeg tror virkelig på dette sitatet av Zig Zaglar Sitat Du vil få alt du vil ha i livet hvis du hjelper nok andre mennesker til å få det de vil ha, og jeg mottok denne HJØRETØKKEL EMAIL fra Mr. Pandurang Korade, jeg oppfordrer deg til å lese hver bit av det . Klikk her for å forstørre denne berøringsskjermen. Kjære Chanpreet Sir amp Team Sokhi, jeg er livet tid medlem av Sokhi Team fra februar 2016 amp denne måneden ble med i 10X Trader.160 Først og fremst vil jeg si takk til deg og alle medlemmene av Sokhi Team. Jeg vil gjerne kortlegge følgende faktorer som jeg allerede har delt med deg ved forskjellige anledninger. Før jeg begynte med Sokhi Team, hadde jeg min dematkonto siden 2007, jeg har mistet store penger i aksjemarkedet selv etter å ha tatt rådgivningstjenester. Etter å ha mistet penger til markedet har jeg besluttet å holde seg borte fra markedet. I løpet av denne fasen har jeg nylig besluttet å studere om markedene, og derfor søkte jeg på videoene på YouTube for å forstå markedene. Under dette søket fant jeg opp videoene dine, og jeg har sett videoene dine og abonner på din YouTube-kanal. Jeg likte videoene dine, mottatt mottatt e-post, jeg har gått gjennom det samme, og som har endret min retning om å tenke på markeder, og jeg har skrevet e-post til deg. I utgangspunktet hadde jeg en rekke spørsmål til deg som kunne ha irritert deg, men du hadde svart på hver e-post. Du har også forklart meg at du ikke er en tipsleverandør, og du er ekte handelsmenn, og det er et faktum. Jeg fikk tillit til deg og kom direkte til deg som et livstidsmedlem på grunn av faktorene: - 1) Du og ditt team har rett og slett gitt svar på mine spørsmål, 2) Du har ikke insistert på meg å bli med i tjenestene, 3) Har aldri ringt meg 4) Har klart informert meg om å vente på å få tillit til deg, 5) På min kapitalbegrensning antydet det klart at det var investor, 6) Gjentatte ganger bekreftet jeg ikke å ta en beslutning med en hast, ta din egen tid, 7 ) delt forbi handler 8) klient e-post amp amp så videre og det er nok jeg vil gjerne si unnskyld at jeg i utgangspunktet hadde bekymret deg mye å stille ulike spørsmål selv etter å bli med Sokhi team som jeg ikke var klar over 1) hva er rulle over hvordan det er gjort jeg hadde også bedt deg om å informere meg på forhånd etc 2) Om ITM alternativ utløper amp så videre. Under første handelen i begynnelsen hadde jeg spurt disse spørsmålene og så etter at jeg ikke spurte spørsmålene til deg, da jeg forsto at min kunnskap er veldig begrenset, og jeg har en veldig god personlighet som mentor og jeg trenger ikke å bekymre deg i det hele tatt om handlingene mine. Å være med et Sokhi-team lærer jeg kontinuerlig og det vil fortsette. Chanpreet Herre, jeg har skrevet denne e-posten til deg fordi du kan dele denne e-posten til personer som meg som er på jakt etter en riktig mentor. Jeg vil også nevne at betalingen mot livetid medlemskap, jeg har tjent det samme i 3 handler. Takkamp Hilsen, Pandurang Korade Jeg inviterer deg til å bli med i vårt SOKHI TEAM fra denne serien for å handle under vår veiledning. . Du kan nå foreta betalingen Online via kredittkort debetkort Online Banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Rs 15 000 i 6 måneder - ( Klikk her - for å foreta betalingen via betalingskort eller banktjenester) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 38 000 for levetid (engangsbetaling ingen fornyelse) - ( Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Hvis du fortsatt er skeptisk til å være en del av SOKHI TEAM - Se disse 7 PROOF VIDEO. Tirsdag 13. desember 2016 Husker du hvordan Mr. Pawan Ahir som klarte å kontakte en av våre SOKH TEAM-klienter, Mr. P Venu, og spurte ham om tilbakemelding om SOKHI TEAM. Han må tilfredsstille seg før han blir med på oss om vi er falske eller Real Traders. Hvis du glemte, vær så snill å huske herfra Klikk her Bare noen dager tilbake, Mr. Arun Prakash fra Chennai. klarte også å få detaljer om et av våre Sokhi-teammedlemmer Mr. Deepak Wagh fra Nashik, Maharashtra. Sannsynligvis søkte han ham på enten Facebook eller Google :-) Mr. Deepak Wagh er et L som en gang medlem av SOKHI TEAM siden 5. desember 2015 Klikk her for å forstørre. Kjære Arun Ji, jeg ble med i sokhi-teamet fra desember 2015, da markedet var i nedtrend. men Sokhi Team er bare mentor som lærer sine medlemmer om kapitalstyring, tålmodighet, overbevisning, strategi om handel. vi alle er medlemmer er velsignet for å ha et medlemskap i sokhi-teamet. Nå er jeg en levetid medlem av sokhi team. Sokhi Team er en ekte handelsmann, han er ikke bare tipsleverandører, men han lærer også hvordan vi konverterer vår handel til lønnsomme. og Arunji, tro meg, ikke noe tap oppstod siden jeg går med sokhi-teamet. Jeg foreslår at du også vil bli med så raskt som mulig med Sokhi Team amp, jeg er 100 sikker på at hele tapet ditt vil bli gjenopprettet veldig snart hvis du følger alle regler i Sokhi Team. Takk for at du gir meg mulighet til å snakke om vår Sokhi Team. Thanks, Reagrds, Deepak Wagh (Nashik - Maharashtra) Jeg takker Mr. Arun Prakash for å gå et skritt foran og prøver å finne sannheten bak SOKHI TEAM og det på grunn av hans harde arbeid som jeg kan dele dette med deg og alle mine 25 000 nyhetsbrev abonnenter. Dette er jeg tror er et veldig vanlig spørsmål som du kanskje har, og jeg håper det har blitt adressert på best mulig måte :-) Merk. Vi er ikke magiker, men vi har unik handelsteknikk 3939PCSC3939 å vite mer klikk her Dens vært 11 år siden jeg stirret på reisen min, se historien min fra 2 lakhs Gjeld på 22 års alder på grunn av Trading for å veilede Over 2000 handelsfolk youtu. beYpJ2KuU23jI Jeg også INVITER DEG til å bli med i vårt SOKHI TEAM fra denne serien for å handle under vår veiledningskonto. Du kan nå foreta betalingen Online, men kredittkort debetkort Online Banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å lage Betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Rs 15 000 i 6 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank ) Rs 38 000 for levetid (en gangsbetaling ingen fornyelse) - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort eller nettbank) Jeg feiret min 3 3de bursdag 26. august 2016. Det var en liten samling av nær og kjære på The Bridge, Park Hotel Kolkata. Min Bursdagskake summerer ganske mye livet mitt, som leser bøker, trener på gym og økonomisk frihet for min Sokhi-teamfamilie :-) Jeg er virkelig velsignet å ha 160 fantastiske venner. Familie og klienter som du er mine virkelige eiendeler :-) Du kan eller ikke er en del av min SOKHI TEAM FAMILY, men jeg setter pris på det faktum at du leser mine e-postmeldinger. Sokhi Team har 2 handler. Vi skal oppdatere deg så snart vi reserverer våre fortjeneste. Det har vært 11 år siden jeg stirret på reisen min, se historien min fra 2 lakhs Gjeld på 22 års alder på grunn av Trading for å veilede Over 2000 handelsfolk youtu. beYpJ2KuU23jI Fungerer teknisk analyse. Jeg fortsetter å få mange e-postmeldinger fra handelsmenn over hele verden, og de spør meg alltid hemmeligheten til SOKHI TEAM Trading Suksess :-) Mange av dem har til og med tilbudt meg et attraktivt beløp for å dele mine Trading Secrets med eksakte Moving Average, Rsi-nivåer, diagrammer Innstillinger osv. Som du vet, følger SOKHI TEAM en unik Trading Style som er 3939 PCSC3939 (Tålmodighet, kapitalstyring, strategier og overbevisning) Vi inkluderer både grunnleggende og teknisk analyse i vår handelsstil :-) gtgtgt Klikk her for å se videoen til en SOKHI TEAM Trader, som mistet penger selv etter å ha gjort mange tekniske analysemetoder, er følgende. De to hovedårsakene, selv etter at Learning Technical Analysis Trader's mislyktes: 1. Mange mennesker som trener teknisk analyse, har en tendens til å bli påvirket av sine følelser og ender med å endre sine beslutninger som er i motsetning til indikasjonen som ble gitt ved analysen av diagrammer. 2. Opprettholde disiplin er en svært vanskelig oppgave å oppnå for enhver handelsmann. Enhver handelsmann som er i stand til å gjøre det, vil lykkes på sikt hvis han er i stand til å følge de grunnleggende prinsippene for teknisk analyse. Derfor kommer vi til den konklusjon at handel handler om emosjonell disiplin som kommer med erfaring. Så selv om jeg skulle lære handelsmenn vår enkle og unike stil med handelskvittering PCSC-kvote, ville få få faktisk vært vellykkede til slutten av dagen. Alt som betyr noe, er PERSONLIG MINDSET, OG jeg INVITERER deg til å bli med i vårt SOKHI-team fra denne serien til handle under vår veiledningskonto Du kan nå foreta betalingen Online via kredittkort debetkort Online Banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Rs 15 000 i 6 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 38 000 for levetid (engangsbetaling Ingen fornyelser) - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Klikk her for å besøke SOKHI TEAM nettbutikk og se alle produktene Hvorfor vil en forhandler ta smerten til å ta opp en video som deler den offentlig. Bare plasser deg selv i hans sted og tenk en stund. Vil du være komfortabel å ta opp videoopptaket ditt? Hvorfor ville dette være første sted. Hvis ikke, se disse 6 videotestene fra Mr. Sachin, Mr. Ennamuel, Mr. Ashok, Mr. Anand, Mr. Subrat og Mr. Subash Bora. Alle av dem har handlet med Sokhi Team i mange måneder og har også oppgradert til Livstid Medlemskap :-) Hvordan er vi forskjellige. Hva lærte de å handle med Sokhi-team Vil de henvise sine venner og familie til å bli med. Det har vært 11 år siden jeg stirret på reisen min, se historien min fra 2 lakhs Gjeld på 22 års alder på grunn av Trading for å veilede Over 2000 handelsfolk youtu. beYpJ2KuU23jI Jeg inviterer deg til å bli med i vårt SOKHI TEAM fra denne serien for å handle under vår veiledning Du kan nå foreta betalingen Online via kredittkort debetkort Online Banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank) Rs 15 000 i 6 måneder - ( Klikk her - for å foreta betalingen via betalingskort eller banktjenester) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortkort eller nettbank) Rs 38 000 for levetid (engangsbetaling ingen fornyelse) - ( Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort). Jeg vil gjerne takke for dine varme ønsker for mitt nye hus. Klikk her for å huske i dag. Jeg vil dele med deg noe veldig interessant. På samme måte som du, Mr. Pawan Ahir, fikk våre daglige e-postmeldinger til Sokhi-teamet siden han abonnerte på nyhetsbrevene våre 10. juni 2016. Mr. Pawan Ahir lurte på hvordan vi alltid kan være i fortjeneste. Får vi noen gang et tap. Vi er ekte eller bare falske som mange mennesker der ute. Er videouttrykkene ekte eller vi betalte dem for å snakke godt om oss. Derfor klarte han med Pawan Ahir å få tak i en av abonnenten Mr. P Venu fra Kerala, India, med så mange spørsmål i hans sinn. Sannsynligvis fant han ham gjennom facebook eller google da han søkte navnet hans som kom fra en av våre e-postmeldinger. Så dette er e-posten Mr. Pawan Ahir sendt til Mr. P Venu (Sokhi Life Time) - Klikk her for å lese Klikk her for å lese Forstørre. Kjære Venu, Jeg får regelmessige mails fra Sokhi-teamet da jeg abonnerte dem fra de siste dagene, e-postmeldinger som viser veldig positiv og lys side fra dem, trenger å vite din personlige erfaring til dato, hvor mye fortjeneste du har gjort, det vil hjelpe meg med å ta denne økonomiske beslutning .. Takk på forhånd Hilsen, Pawanjeet Nå vet jeg at du må lure på hva var Mr. P Venu svar. Klikk her for å lese svar fra Mr. P Venu til Mr. Pawan Ahir39s forespørsel Klikk her for å forstørre. Kjære Pawanjeet, Min erfaring med Sokhi Team er ekstremt tilfredsstillende. De er gjennomsiktige og kan avhenge av veldig mye, i motsetning til mange andre spillere i feltet. Jeg har vært et livsledende medlem av Sokhi Team og har aldri mistet noen av handlingene jeg skrev inn på grunnlag av deres råd. Spesialiteten til Sokhi Team er at de også går inn i handel med deg og leder deg gjennom handel til den er lønnsomt stengt. Deres hallmerke er tålmodighet, overbevisning og kapitalstyring. Hvis du følger disse prinsippene religiøst, er du usannsynlig å miste i noen handel. Håper, min erfaring med Sokhi-team som forklart ovenfor, vil gjøre det mulig for deg å ta en riktig beslutning. Ønsker deg alt det beste, P. Venu Du kan også se Video Testimonial av Mr. P Ven da han dro til SOKHI LIFE TIME ASSOCIATION - Se VIDEO - Klikk her Jeg takker Mr. Pawan Ahir for å gå et skritt fremover og prøve å finne Sannheten bak SOKHI TEAM og dens på grunn av hans harde arbeid som jeg kan dele dette med deg og alle mine 25 000 nyhetsbrev abonnenter. Dette er jeg tror er et veldig vanlig spørsmål som du kanskje har, og jeg håper det har blitt adressert på best mulig måte :-) Merk. Vi er ikke MAGICIAN, men vi har unik handelsteknikk 3939PCSC3939 for å vite mer klikk her Jeg inviterer deg også til å bli med i vårt SOKHI TEAM fra denne serien for å handle under vår veiledningskonto. Du kan nå foreta betalingen Online, men kredittkort debetkort Online banking skal være en del av SOKHI TEAM: Rs 10 500 i 3 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 15 000 i 6 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 22 000 i 12 måneder - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkort / bankkort) Rs 38.000 for levetid (engangsbetaling ingen fornyelse) - (Klikk her - for å foreta betalingen via kredittkortskort eller nettbank)

No comments:

Post a Comment